Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Utmaning!

Publicerad 2011-09-15 21:55:04 i Allmänt,

Idag kom startbeviset. Den 4e och sista utmaningen.. Lidingöloppet! Efter Vasaloppet 90 km, Vätternrundan 300 km och Vansbrosimningen 3 km så är det alltså dags för Lidingöloppet 30 km.

Känns lite overkligt. ”Redan” är det dags. Det är ungefär ett år sedan jag bestämde mig för att jag en dag skulle göra klassikern. Det var min super balla mor som drog igång det hela. Det började med att hon fick tjejvasan i 40års present och sen dess har det bara gått utför;)

Trodde det skulle ta ett par år men när mamma och pappa bestämde sig för att göra det här äventyret tillsammans så ville jag inte missa det. Jag menar hur många får chansen att göra en klassiker tillsammans med sina föräldrar. Faktumet att vi alla är envisa till tusen och har vinnarskalle så det räcker och blir över gör det ju till en riktigt rolig tävling mellan oss

Det enda som oroar mig nu är mina knän. Dom har alltid krånglat och på Stockholmshalvmara så var dom efter ca 17 km helt trasiga. Men nu är det skogsspår och inte asfalt så vi får hoppas att det hjälper.

Under loppet är det bara att upprepa -Sista biten på ett 423 km långt äventyr!

/Pet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela