Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Kalas!

Publicerad 2010-02-04 21:34:06 i Allmänt,


                                              


Den 16 Januari firade jag mitt 23 år här i världen! Det firades med mat och tårta i mängder.
Till min hjälp att fira hade jag familj, släkt och vänner:)

I paketen hittade jag skidor med tillbehör och underbara smycken(jag har ju inte så mycket så det behövdes;)

Blev överlycklig över skidorna med alla tillbehör(det är så sjukt dyrt att ha en hobby!)
Med tanke på att jag ska(försöka) åka tjej vasan den 27 feb och inte har stått på ett par skidor på över 10 år.
Så var det bästa tänkbara presenten. Ni som vet vad det kostar förstår att det var en sjukt bra present för min ekonomi.

Stort TACK till alla som kom förbi, slog en pling och skänkte mig en tanke på min dag:)

Förlåt att jag tjatar men jag älskar mina skidor! TACK! mima & pipa:)


  
                                              
                             

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela