Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Fest med kräft karaktär!

Publicerad 2009-09-03 10:47:04 i Allmänt,

Äntligen så har man fått uppleva Klas berömda kräftskiva.

Kvällen bestod av lekar, skitsnack, fakta, grym mat, mycket trevligt folk och kräftor såklart.

Det hela hölls inte helt oväntat hemma hos klas.

Klas och Becc stod för kalaset. Tackar och bockar för den fina festen ni skapade.

Ett tack förtjänar även Sofia och Babba som stod för lekarna. Som som vanligt var knasigt, galet fantasifullt.

Vid soluppgången tog jag min vita sprigare med Clara vid min sida och begav mig hemmåt.
Som en trevlig överaskning blev Clara kvar och tjatrandet förtsatte till långt inpå morgonen.

Ännu en magisk sommar kväll med gänget!
Vill aldrig att de ska ta slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela