Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Konfrontera!

Publicerad 2009-10-15 00:15:42 i Allmänt,

Konfrontera är med på min topp tio lista av saker jag avskyr.
men en sak man ibland måste.

Jag står nu inför en konfrontation som jag skjutit framför mig i ca 3 år.

Jag vet! inte hälsosamt.

Men jag måste erkänna att det skrämmer skiten ur mig.
Detta är den enda anledningen till att jag skjutit upp det.

Men nu är jag alltså två val.

Val 1: Jag fortsätter som jag gjort det senaste 3 åren och kommar antagligen gå in i väggen. Vilket kommer tvinga mig till en förändring som jag antaglien inte kommer trivas i.

Val2: Jag tar den här konfrontationen, med risk för mycket tårar och väldigt obehag. förhoppningsvis blir den en förändring och min vardag och den blir som jag vill ha den.

Imorn bär det av till Italien för 4 dagars jobb. När jag kommer hem får jag ta tag i saker och ting.

Så för stunden flyr jag Sverige och vardagen.

Kommentarer

Postat av: becc

Publicerad 2009-10-16 08:01:53

hejja hejja! jag tror på dig! Å finns här med en axel famn och förhoppnigsvis kanske nåt klokt ord!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela