Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

ARG!

Publicerad 2009-07-16 00:04:54 i Allmänt,

Varför skall jag röra hennes skit!?
En väldigt bra fråga om man inte är korkad.

Hur kommer det sig att man kan bli som argast på dom man älskar mest?
Jag skulle gärna vilja vet...
Då kanske man kunde slippa ha sönder ett vinglas, spänna käkarna så hårt att man knappt kan äta på resten av dagen, gråta tills man får vätskebrist och diska i omgångar!

Botemedlet: Ett par joggin skor, en ipod och ett par km i skogen.

Efter regn kommer solsken...
Gick en runda med Cill för att kolla rabatterna. Tomatfröna jag pillade ned i jorden hemma på min balkong i Vås har nu fått en hel drös med små små grön tomater. Jag är mycket stolt över att (med Cillas hjälp) fått dem att överleva överhuvudtaget:)
Efter ett par dagars behövt regn slog också rosorna ut. De har vuxit sig så enormt stora och är galet fina.
Kan inte annat än tänka på farmor och fälla en tår.

Imorrn... SHOPPING!!!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela