Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Jag vill!

Publicerad 2010-03-08 12:54:29 i Allmänt,

Idag vill jag! Jag vill åka Vasaloppet göra klassikern lära mig spela gittar spela basket igen plugga vara klar med min lokal lära mig spela piano storstäda cykla på en sommar gata gräva i rabatten på Stavsnäs köpa bil bli styrelsemedlem styla om hemma styla om mig raka huvudet flytta till ett varm o. Land gå agillity kurs lydnads kurs spår kurs skaffa hund köpa hus bli två bli tre ha betydelse för världen bli kock designer snuskigt bra på engelska kunna spanska bli zonterapeut bli hund/häst/katt massör bli fotvårds speciallist flytta till Stavsnäs boxas bli personlig tränare bli skådis ligga i soffan med en film på shoppa spara pengar... Men sittar på jobbet och stirrar in i väggen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela