Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Solen

Publicerad 2014-03-28 12:17:41 i Allmänt,

En dejt med mig själv i solen efter seminariumet är guld!
Har legat magsjuk och igår åkte min hunk dit. Jag hade redan halkat efter i studierna pga att jag var sjuk och hade planerat att sitta 6h nonstop och sen vara back in business!
Men med en sjuk hunk och en valp med överskotts energi och som håller på att rumsrenstränas kan jag säga att det blev lite mer än vad jag mäktade med:/
Blev middag för mig först kl 22 om man nu kan kalla äggröra för middag.
Han i alla fall skumma igenom plugget tillräckligt mycket för att vara med till 80 procent på seminariet.
Nu ska jag bara sitta här på parkbänken i solen och den friska luften tills det är dags att träffa PTen. Kommer dö efter 1,5 veckas "ledigt" från träningen.
Skönt att de en stund för mig själv men längtar endå till mina små marodörer där hemma<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela