Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Blogga eller inte blogga..

Publicerad 2014-02-07 20:11:45 i Allmänt,

Jag har inte riktigt fastnat i bloggandet helt, men när jag nu(eller ja 6 månader sedan) flyttat 40 mil bort och livet händer hårdare än någonsin så tänkte jag att det kunde vara kul att ge det en ny chans:)
Statusen just nu är.. Socialpsykologi kurs på gu, massa härlig tid med mannen jag inte kan få nog av, hänger kvar på SATS med ny PT, ny bekantskaper rullar in och oändlig väntan på att få tillträde till vår nya lägenhet! Ska bli så skönt att få ett "riktigt" hemma igen.
Just i denna stund så ligger jag i soffan med huvudvärk efter en lång dag i skolan. Försöker distrahera mig med invigningen av vinter os.. är sådär imponerad. Men de där sakerna är oväntat tråkigt tycker jag, eller så kanske jag är tråkig..
Nu ska jag mumsa på en chokladkladdmuffin innan det är dags för sängen. Imorgon väntar båtmässan med kärleken och pappan som är på besök:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela