Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Alla hjärtans dag

Publicerad 2014-02-14 23:45:00 i Allmänt,

Karln väckte mig med blommor imorse när han kom hem från en natt på jobbet:) Redan då fattar man ju att denna dag kommer bli hur bra som helst!

Åt frukost och packade väskan sen bar det av.. först ett stopp på gymet sen skolan. Min första hemtenta ska skrivas och det är lite segt att komma igång.
Men efter några relativt effektiva pluggtimmar åkte jag hem svidade om och tog min kärlek i handen för en kväll på stan. Efter en god middag på "våran" resturang tog vi oss hem för en kopp te.
En väldigt härlig och kärleksfull dag. Precis en sån dag man behöver ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela