Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Hem igen, eller bort.. eller hem.. eller..

Publicerad 2013-08-22 19:07:10 i Allmänt,

Han precis bara flytta ner.
Fina Malin kom på besök med son fina karl redan dag 1.
Så efter en intensiv flytt dag blev det två dagar intensivt häng med dessa två guldklimpar! En rivstart i Göteborg kan man säga;)
Kommande två dagar spenderades med min sötnöt!
Vi hade ju inte sett varandra på 3 veckor så vi hade en hel del gull och kärlek att ta ikapp!
Men när man är upptagen med att gulla med sin kärlek så missar man lätt att hela ens liv är nerpackat i kartonger..
Så idag var målet att få upp alla kläder och göra en gång i köket!
Och det han jag faktiskt klart med innan tåget till Västerås for iväg.
Jag ska hem, eller dit.. eller hem.. dit för att jobba minas sista arbetspass!
Galet förvirrande! Jag har alltid haft ett stort behov av hem. Och Västerås har alltid varit hem.
Min lilla lägenhet har varit hem..
Men där bor någon annan nu och jag..
Jag är tydligen Göteborgare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela