Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Svimma och kom igen!

Publicerad 2012-09-02 00:12:51 i

På släktträffar när de gamla och de unga möts för diskussion, jämförelser, skitsnack och visdomsord. Då är min fina släkt i sitt esse.
Kvällen till ära har bonusmorfar releasefest för sin nya bok. Det blev en kväll med härliga historier från förr och diktläsning som fick många glädje och sorge tårar att falla.
Då är det också svårt att hålla spökena borta.
Tankar på vad jag haft och förlorat. På all kärlek från familjen och på den jag förlorade.
Jag sväljer hårt och låssas som att det aldrig hänt.
Så ser jag på min älskade, knepiga släkt och känner hur hjärtat börjar få tillbaka värmen.

"Det är ingen fara! Efter att du svimmat kommer allting bli ok igen!"

Så svimma och kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela