Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Bagg-Ivars

Publicerad 2012-09-17 11:52:13 i

Förra helgen Spenderas i Dalarna, där några av mina rötter sträcker sig.
Jag älskar att höra om morfars far och mor och hur deras liv såg ut. Deras egenheter, livsförhållanden och historia. Få höra och se var jag härstammar ifrån. Se likheter på gamla suddiga kort och få höra att -ja minsann det beteendet har du ärvt av...!
Jag hör ihop med dessa människor trotts att jag knappt känner hälften! Känslan av att höra till ger mig ett lugn och en känsla av säkerhet. Vet inte varför men så har det alltid varit.


Den oro och sorg som kryper sig på ger jag en rak höger och "flygaislomotion Matrix spark" och vägrar bära med mig det hit. Detta ska för alltid vara en fristad!

Nu åter till allsången.. Morfar! Jag vet att du skulle vara så stolt över oss just nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela