Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Livets olika nivåer

Publicerad 2013-05-25 19:26:41 i

En ny början, en fortsättning eller volym 2.
Hur vi väljer att definiera vårt nästa steg här i livet, en stor händelse eller kanske en tragedi.
Jag tycker det är fascinerade hur många vi är som "ska börja om", "få en ny start". Och jag ger vi för att även jag dofta slängt mig med denna kommentar.
Men jag har på senare tid börjat fundera på om det alltid är så bra?
Ibland tror jag verkligen att lämna och glömma är det enda riktiga att göra. Vi kan inte bära med oss hur mycket som helst.
Men jag tror samtidigt att det är farlig att "glömma bort" det vi levt! Det är ju det som har format oss till dom vi är. Och i allt vi upplever kan vi ta lärdom tror jag.
Så istället för att börja om så tänker jag berika mitt liv ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela