Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Lugn och Vacker

Publicerad 2013-04-18 21:04:25 i Allmänt,

Jag är endå konstigt lugn. Trotts att ansökan är inskickad.. Men jag behöver nog inte oroa mig det vänder nog snart igen.. Men motivationen finns där. Nu när våren och snart sommaren är här. När alla runt omkring verkar vara i full gång med att vinterstäda ur sina liv, och i takt med att gräset växer sig grönare, blommorna slår ut och allt får färg förändrar de sina liv.. och allt är så sjukt vackert! Och jag vill också vara vacker! Jag vill utvecklas, trotts att det skrämmer skiten ur mig. Jag vill gå med rak rygg, sänkta axlar och blotta strupe. För jag vet att ingen någonsin kommer kunna göra illa mig igen. Bara fortsätt vara lugn så kommer allt gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela