Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Ordval... ?

Publicerad 2012-09-25 01:31:35 i

Ett lite jäkla plast kort! Att det ska skaka om en så jävligt.
Jag försökte hålla mig sansad och sann mot mig själv.
Men återigen kom det där ordet.. "respekt"!
För det första så hatar jag ordet respekt! Det är så fel använt. Ordet är utnött och äckligt!
Men om du så gärna vill gå dit..
Din "respekt" för mig är ett hån!
Det är dags att vakna upp ur drömvärlden, se på verkligheten och växa upp!

Ta lite jävla ansvar!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-09-29 10:15:49

Det är grästuvan som välter det stora lasset. Vattendroppen som urholkar berget. Be kortet dra åt helvete! Jag vill varken ha grästuva eller regndroppar hos mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela