Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Stockholm och överaskning!

Publicerad 2012-01-13 19:39:43 i Allmänt,

Sitter på tåget på väg mot vår kär huvudstad. Där väntar ett gäng vänner för att fira att jag klampat runt här på jorden i ytterligare ett år! Funderar på hur mycket det att fira egentligen? Har jag åstadkommit någon under året? Jag har lyckats knipa mig en sambo. Jag har äntligen gått ner på halvtid på mitt assistentjobb. Och då kunnat med mitt lilla företag hyra ett rum på en mysig salong mitt i smeten. Coachat mina basketjejer till serievinnar. Och sist men absolut inte minst gjort en klassiker! Detta är väll absolut något att fira! Så nu blir det tjejerna hela helgen:) Sist mina kära vänner överraskade mig på födelsedagen så var det med en blinddejt.. Vi får hoppas på något annat den här gången. Lika galet och lika kul men något annat. Snart framme i stor stan dags att ta redan på var jag ska:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela