Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Motivation

Publicerad 2011-03-31 12:47:57 i Allmänt,

Försöker hitta motivation och insperation till att göra saker.
Det är inte alltid så lätt. Men det är mitt mission.
Det har varit ganska mycket på den sista tiden och det ser inte ut att lugna ner sig än på ett tag.
Fredag kommer gå till att förbereda inför helgen och hinna med det jag missat under veckan.
Jag måste hinna med ett spinningspass också, måste inviga skorna innan vi drar till Mallorca!:)
Det är bara 11 dagar kvar.. hur ska det gå.

Insåg att jag inte berättat om mina nya planer. Den där klassikern jag skulle gjöra 2013.. blir det ett försök på nu istället.
Efter att ha genomfört Öppet spår(9 mil) på 11:24, med det fina vädret vi hade så är det bara att ge sig på det. Vem vet hur det blir med skidvädret 2013.
Så nästa moment är cykling! Vätternrundan(30mil).. Har inte cyklat förut så det ska bli spännande.
Har fått och ärvt allt förutom själva cykeln av mor och far så det är bara en "lite" utgift kvar. Det åär dyrt att gör att ta sig an en klassiker!

Nu ska jag fockusera lite på det där med motivationen!

/Pet

Kommentarer

Postat av: Becc

Publicerad 2011-04-02 16:04:55

Vädret kommer att vara på topp 2013 SÅ DET SÅ! Happ då är det Lidingöloppet som gäller, du vet att jag finns här om du vill ha en (till) löpbuddy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela