Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Hallå där!

Publicerad 2011-02-10 12:31:06 i Allmänt,

Det var ett tag sen jag bloggade.

Men nu händer det massa saker på en gång!

Just nu sitter jag i en stuga i Sälen, för andra gången denna vinter. Anledningen.. Öppet spår.. 9 mil!
Har tränat alldreless för lite, men sattsar allt de sissta två veckorna!

Idag snöar det och med träningsvärk i kroppen kämpar jag för att hitta motivation till att ta mig ut.
På tisdagen han jag med 2x1 mil.
Igår blev det 3 mil.

Ska ta mig runt minst 5 km idag och hoppas på bättre väder imorn så det kan bli en längra tur.

Hörde även att det snöade hemma i västerås, så förhoppningsvis kommer jag kunna åka när jag kommer hem!:)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela