Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Lördag kväll

Publicerad 2010-01-30 23:39:39 i Allmänt,

Januari har varit händelserikt och häktiskt. Februari berkar inte bli mycket bättre!
Har en hel ledig helg för en gång skull. lördagen har spenderats på sidorna i badet och jag har hängt upp mina gardiner. Ja det tog bara 4 år för mig men men nu sitter dom där. Det blev ett par mörkat plommon färgade:)

Med ett glas vin i handen underhåller jag mig nu musik från förr och mina små sötnosar.
Skrållan väckte just sig själv genom att fräsa i sömnen. Ny vaken och chokad kollade hon sig om kring efter elakingen hon just fräst åt. Nu går hon omkring oc är på sin vakt:) Haha, man har alldrig tråkigt som kattägare!

Musik från förr: Jojje Wadenius!
Det som strömmar ur högtalarna är barn låtar han gjort som mamma brukade sjunga.
Om du inte hört honom så måste jag tippsa om några låtar.

-Jag är det fulaste som finns
-Jag vill ha en humd, en blå
-Mitt lilla barn
-Kalles klätterträd
-Kråkbegravningen

Imorn väntar nästa veckas mat planering. samt planering av skid träning. Fick ju för mig att jag ska åka tjejvasan i år. Den går den 27 februari så det är inte långt kvar:s
Träningen har hittils gått ganska bra. Jag var ju först tvungen att lära mig tekniken, hade inte åkt på över tio år så det behövdes.
Har nu fått ihopp 6 träningspass. Jag åker 1 mil på 50-60 min, så det känns bra.

Nu är det sovdax!  Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela