Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Jul!

Publicerad 2010-01-22 22:42:26 i Allmänt,

Två veckor, All Inclusive, Riu Mambo hotell, Puerto Plata, Dominikanksa Republiken!
Här spenderade jag julen med familjen +3.

Vågar påstå att det är den bästa (solsemester) resan vi gjort som familj.
Eftersom jag är en väldigt hemkär person så oroade jag mig en aningen för att vara borta i två veckor.
Men det visade sig att två veckor var över innan jag ens han fatta att vi var där.

Det var en härlig blandning av vykorts stränder, fantastisk mat och dryck dygnet runt, otroligt mysiga människor.
Och efter ett enormt stressig nov, dec så var lugnet helt otroligt.

Dagarna bestod av...
frukost
solstol vid poolen
bok + drink
dopp i poolen
lunch + öl
beach vollyboll
dopp i havet
solstol på stranden
drink
dusch + drink
före middagen drink
middag
underhållning + drink
Alltså inte mycket att klaga på:)

I en av garderoberna på rummet gömde sig en liten minibar:)
Rökte min första cigarr på julafton. Tyvär smakade det ricktigt bra.


         


Men eftersom vi bodde på ett stort hotell område så fick man tyvärr inte se mycket av landet.
Jag har en stark magkänsla av att jag kommer återvända för att se mer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela