Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Anus människa!

Publicerad 2010-02-01 12:27:01 i Allmänt,

Vaknade pigg och glad med Skrållan på magen.
Det var nästan inte jobbigt att gå upp 05.45.

Men min fina morgon förändrades snabbt.
Det är ett jävla, anus, idiot, skit, pucko, fanskap till människa som parkerat in mig!
Jag hade valt, eller valt och valt den parkeringsplats som fanns kvar kvällen innan.
Parkeingplatsen låg till så att jag hade buskage på höger sida, framför och på vänster sidan var det en halvt upp på vaden djupt snö/is berg.
Enda utvägen var alltså att backa, men det är ju lungt tänkte jag -Det är ju parkeringsförbud bakom.

Men det brydde sig inte den här typen om!
Han parkerade inte mer är 10 cm ifrån mig. Jag kunde inte ens öppna bagageluckan:(
Så där stod jag i 30 min, hackade is och skyvlade snö med en fönsterskrapa i gympadojjer.
När det mästa var borta så var det bara att sattsa. Enda utvägen var frammåt.

Självklart fastnar jag i lös snön och glider på isen men efter en stunds försök att gunga fram bilen och med ett ben utanför dörren(tack gud för automat växeln) i försök att putta på lite så kommer jag loss.

30 min försenad till jobbet och med fortfarande blöta skor sitter jag nu och hatar...

För man måste få hata lite ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela