Badouu

Här är min värld av kaos i all sin glans!

Coach!

Publicerad 2009-09-09 00:53:25 i Allmänt,

Att sluta spela basket var inte ett lätt beslut.
Men det togs och det är gjort.

Men jag är inte redo att lämna hallen ännu.
Så numera kan jag kalla mig coach!
Tillsammans med Caroline ska vi försöka tämja ett gäng tjejer i 10 och 11 års åldern.
Känns bra, spännande!

Första träning med flickor 98/99 genomfördess idag.
Det var en liten skara på 7 tjejer.
Där 4 av dem spelat förra säsongen.

Jätte söta tjejer.
Jag tror att vi kommer få väldigt roligt den här säsongen.
Förhoppningsvis skvallrar dom för sina kompisar om våra roliga träningar, så vi kan bredda laget lite.

Håll tummarna för oss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela